New Los Angeles Office Location

LOS ANGELES AREA MEMBERS – IMPORTANT INFORMATION

As of today our LA Team has completed its move from Inglewood to their new offices in Hawthorne. The new address is 11633 S Hawthorne Blvd, Suite 100, Hawthorne, CA 90250.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

20 Comments

1. Shawna
    Posted August 13, 2013 at 6:49 pm | Permalink

I have a sale date of 18 Oct 2013, delinquent property taxes. I’ve been in a interest only loan for six, does not include my property taxes. Private investors and cant seem to get any releif from any body.

• Posted August 14, 2013 at 8:41 am | Permalink

Hello Shawna,

Please contact a NACA Member Services rep immediately to discuss your file at 888-404-6222.

Tim Trumble
      Online Operations, NACA
      ttrumble@naca.com

2. MARIO E GODOY
    Posted November 12, 2013 at 1:07 pm | Permalink

PERDI MI PROPIEDAD EN EL CENTRO DELOS ANGELES Y MI CREDITO SE ARUINO
    COMO PUEDO ASER PARA COMPRAR UN DUPLEX KE ESTA DE VENTA EN LONG BEACH?? AHORA CON MI MAL CREDITO???

• Posted November 12, 2013 at 3:55 pm | Permalink

Cómo perdiste la casa de Los Angeles pueden afectar qué tan pronto puede comprar otra casa. Si han pasado más de dos años, no va a ser un problema. El programa de NACA no utiliza su puntuación de crédito, así que tener mal crédito no debería ser un problema.

Le sugiero que venga a nuestro evento que va de jueves a lunes en el Millennium Biltmore Hotel para obtener más información sobre el programa de NACA y si usted es elegible para comprar una casa.

3. Jesus Cruz
    Posted April 14, 2014 at 12:44 am | Permalink

Hola, supe de ustedes gracias a un comercial en TV y quiero saber. No tengo crédito, solo tengo permiso y seguro gracias a DACA aquí en USA. Hay alguna forma de comprar casa para mi?? que tan dificil es?? Si se puede, Que tanto porciento ocupo para deposito y en que areas tienen servicio?
    Gracias de antemano

• Posted April 14, 2014 at 9:17 am | Permalink

Hola Jesus Cruz,

Usted puede calificar con 3 fuentes alternativas de crédito, tales como facturas de servicios públicos, los seguros de automóviles, membresía de gimnasio o casi cualquier otro proyecto de ley que se paga sobre una base mensual regular. El programa de NACA no requiere un pago inicial y la cantidad de dinero que usted necesita tener en el cierre para los artículos de prepago, como los seguros y los impuestos será determinado por su consejero. Usted puede encontrar un mapa en nuestra página web que muestra nuestras oficinas locales y en qué estados podemos ayudarle.

Tim Trumble
      Online Operations, NACA
      ttrumble@naca.com

4. Stephanie
    Posted February 4, 2015 at 1:24 pm | Permalink

Hi i had a question one of my family members has sign up with you and has met with a counselor but she lost her purse and she wanted to know if she can get a listing of the things she needs to send to you guys. Please Help

• Posted February 4, 2015 at 3:47 pm | Permalink

Hello Stephanie,

She can simply call or email the counselor who should be able to email a list to her right away. If she has trouble doing that, she can call NACA Member Services at 425-602-6222.

Tim Trumble
      Online Operations, NACA
      ttrumble@naca.com

5. Jessica Lomeli
    Posted May 6, 2015 at 12:59 am | Permalink

Hello can i come in person to ur office to see if i qualify? i never received call on our interview through the phone. And my counselor still hasn’t contacted me.

• Posted May 8, 2015 at 8:59 am | Permalink

Jessica Lomeli,

Please remember to NEVER post your personal information, including your NACA ID number online! We have removed it from your post for your protection.

Please call our Housing Counseling department at 606-230-6222 to set an appointment. You may be able to get an appointment sooner through the Remote counseling program though.

Tim Trumble
      Online Operations, NACA
      ttrumble@naca.com

6. eveli
    Posted July 3, 2015 at 12:16 pm | Permalink

i want to know if you can help me with my
    Line of credit of my mortgage.
    Bank of America kept rising my payment, so i requested a modification to have a steady payment , but they ruin my credit and my mortgage still raising my payment even is fix rate.

7. juan ramos
    Posted July 26, 2015 at 7:17 pm | Permalink

hola soy juan y mi pregunta es puedo comprar casa tengo credito y puedo dar enganche para una casa pero no tengo residencia ni permiso de trabajo pero tengo un negocio pequeno

• Posted July 30, 2015 at 5:23 pm | Permalink

La ley dice que debe tener ya sea un número de Seguro Social válido o un número de ITIN. Si usted no tiene uno de estos que no será capaz de comprar una casa.

8. Lucia Ramos
    Posted December 14, 2015 at 11:21 pm | Permalink

Tengo ITIN, pero en mis tacos de pago aparece otro numbero. Sin embargo, los taxes los hago con mi ITIN. Pregunta: puedo aplicar al programa?

• Posted December 22, 2015 at 9:31 am | Permalink

Hola Lucia Ramos,

Si ha utilizado otro número que no sea su propia durante los últimos dos años, no puede calificar para el programa de NACA.

9. Courtney
    Posted December 20, 2016 at 11:18 am | Permalink

Hello, can you please confirm the Los Angeles office phone number? I left my card at home and I have an appt. today. Thank you

10. Evelyn
    Posted January 19, 2017 at 11:11 am | Permalink

Hola mi nombre es Evelyn quisiera contactarlos para que me ayuden y hacer una cita favor contestarme por correo luci2016@hotmail.com

• Posted January 19, 2017 at 12:21 pm | Permalink

Hola Evelyn,

Cada oficina local es exclusivamente responsable de su propio horario de citas. Por favor llame a la oficina local para programar una cita.

Tim Trumble
      Online Operations, NACA
      ttrumble@naca.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Facebook RSS Feed Follow us on Twitter